Умови гарантії
Магазин «Неон» офіційно продає сертифіковану теплотехнічну продукцію виробника котлів "Неон".
Гарантію на свою продукцію надає сам завод-виробник.
Всі умови гарантій вказуються у відповідній супровідній документації (паспорті) виробника. При купівлі товару уточнюйте усі питання, що стосуються умов, у менеджерів магазину.
Магазин від себе видає датований документ, який підтверджує термін початку гарантійних зобов'язань виробника.
Гарантійне обслуговування виробник котлів "Неон" забезпечує своїми силами або за допомогою своїх авторизованих сервісних центрів. Ми допомагаємо своїм покупцям вирішити проблему гарантійного та сервісного обслуговування, підказуючи контакти.
При покупці обов'язково перевірте комплект товару відповідно до супровідної технічної документації, огляньте товар стосовно збереження зовнішнього вигляду та відсутності механічних зовнішніх пошкоджень. Після приймання вироби магазин вже не зможе прийняти претензії з приводу зовнішнього вигляду і збереження товару.
Повернення товару
Протягом 14 днів від дати продажу ви можете повернути куплений товар, якщо він ще не був у використанні і не був змонтований. При цьому повинні бути дотримані Умови повернення товару.
Для повернення покупки відправте заявку нашому менеджеру на пошту info@neon.com.ua, приклавши:
- Скан-копію паспорта виробу (сторінка з зазначенням модель і серійний номер)
- Скан-копію витратного документа нашого магазину з датою покупки.